Rehberim

Bilinçli Tüketici Ve Hakları

Ödev Kaynakları bölümü Diğer Ders Ödevler / Bilinçli Tüketici Ve Hakları konusu gösteriliyor Özet:BİLİNÇLİ TÜKETİCİ ve HAKLARI Bilinçli tüketici nelere dikkat etmelidir? § Hizmet almadan önceki aşama; hizmetin kapsamı, kalitesi, sözleşme koşulları, ücreti ...


Go Back   Rehberim > EĞİTİM VE KÜLTÜR REHBERİM > Yardımcı Kaynaklar > Ödev Kaynakları > Diğer Ders Ödevler

Bilinçli Tüketici Ve Hakları

Açılış Sayfam Yap Reklam Kayıt ol Konuları Okundu Kabul Et

  Sponsorlu Bağlantılar

Cevapla

Seo Seçenekler Stil
  #1  
Okunmamış 10-12-2007, 11:58 AM
Msn Messenger
Standart Bilinçli Tüketici Ve Hakları

BİLİNÇLİ TÜKETİCİ ve HAKLARI
Bilinçli tüketici nelere dikkat etmelidir?
§Hizmet almadan önceki aşama; hizmetin kapsamı, kalitesi, sözleşme koşulları, ücreti hakkında araştırma yapar ve kendisi için en uygun olan hizmeti seçer.
§Hizmetten yararlandığı aşama; hizmeti alırken vaat edilen nitelikleri taşımaması durumunda hizmet aldığı işletmeciyi uyarır veya gerekli yerlere müracaat eder.
§Hizmetten yararlanmaktan vazgeçtiği aşama; hizmeti almaktan vazgeçmesi ve sözleşmesini feshetmek istemesi halinde sözleşmesini her zaman feshedebileceğinin bilincindedir.
Şikayetler nerelere ve hangi usulle yapılmalıdır?
Telekomünikasyon hizmetlerinize ilişkin şikayetlerinizi ilk olarak hizmet aldığınız işletmeciye bildirmeniz gerekmektedir. İşletmecinizden sorunun çözümlenmesi sağlanamamışsa ya da herhangi bir cevap alınamamışsa şikayetinizi yazılı olarak, e-posta aracılığıyla ya da telefon ile Kurumumuza iletebilirsiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

Konu UYAL tarafından (28-04-2010 Saat 04:29 PM ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #2  
Okunmamış 28-04-2010, 04:29 PM
UYAL
Standart Cevap: Bilinçli Tüketici Ve Hakları

Temel haklarım nelerdir?
§Benzer konumdaki tüketicilerle aynı şart ve ücretlerle hizmet alma hakkı,
§Telekomünikasyon hizmeti sunan işletmecilerle abonelik sözleşmesi yapabilme hakkı,
§Kişisel bilgilerinizin kamuya açık rehberlerde yer alıp almamasını talep etme hakkı,
§Rehber hizmetinden ücretli ve/veya ücretsiz yararlanma ve abone rehberine ayırım gözetmeksizin kaydolma hakkı,
§Acil telefon numaraları hakkında bilgilendirilme ve bu numaralara ücretsiz erişebilme hakkı,
§Teknik imkanlar dahilinde ayrıntılı fatura talep edebilme ve bazı numaraların kendi telefonunuzdan aranmasına sınırlandırma konulmasını isteme hakkı,
§Hizmetin kapsamı hakkında bilgi alabilme hakkı,
§Tarifeler ve tarife paketleri konusunda açık, detaylı ve güncel bilgilere erişebilme hakkı ile tarife ve tarife paketlerindeki değişiklikler yürürlüğe girmeden önce bilgilendirilme hakkı,
§Arızaların giderilmesinde, sağlık, yangın, afet, güvenlik vb. acil durum ve güvenlikle ilgili kurum ve kuruluşlar dışında, tüketiciler arasında ayırım gözetmeme temelinde bir uygulamayı talep etme hakkı,
§Uluslararası standartlar ile Kurumun belirleyeceği standartlara uygun kalitede hizmet alma hakkı.
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Etiketler
bilinçli tüketici, bilinçli tüketici ve hakları, bilinçli tüketicinin hakları

Seçenekler
Stil


Bilinçli Tüketici Ve Hakları

Bilinçli Tüketici Ve Hakları konusu, Ödev Kaynakları/Diğer Ders Ödevler bölümünde tartışılıyor .



Benzer Konular

Konu Kategori
Vergi İncelemelerinde Mükellefin Hakları Uygulama & Döküman
Öğrenciyi notuna göre 'sınıf'landırmak insan hakları ihlali sayıldı Öğretmenler Odası
Mükellef Hakları Uygulama & Döküman
AHİM (Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi) Hukuk Rehberim


Gündemden Başlıklar

Konu Kategori
Evden eve nakliyat Liseler & Üniversiteler
Şehir ve Firma Rehberi Tatil ve Oteller
Tatil ve Oteller Seo

Tüm Zamanlar GMT +2 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:19 PM.




Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.3.2
Tynt Script Sponsored by Information Technology Salary
Bütün Hakları Saklıdır 2005-2011 Rehberim.net