Rehberim

Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

Sağlık bölümü Soru ve Cevaplar / Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir? konusu gösteriliyor Özet:edit.!!! Sponsorlu Bağlantılar...


Go Back   Rehberim > EĞLENCE VE BİLGİ REHBERİM > Sağlık > Soru ve Cevaplar

Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

Açılış Sayfam Yap Reklam Kayıt ol Konuları Okundu Kabul Et

  Sponsorlu Bağlantılar

Cevapla

Seo Seçenekler Stil
  #1  
Okunmamış 18-11-2007, 01:01 PM
QBERT
Red face Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

edit.!!!
Sponsorlu Bağlantılar

Konu QBERT tarafından (18-11-2008 Saat 04:22 AM ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #2  
Okunmamış 18-11-2007, 01:12 PM
kavicater
Standart Cevap: Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

hııı şu utanç kızarıklığından mı bahsediosun.vahvah...bunu dene osaman soğuk suyla yıkayınca bide nemlendirici krem sürünce geçio...
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Okunmamış 18-11-2007, 01:18 PM
MAVİ KARANLIK
Standart Cevap: Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

bu kızarıklık ette pembeleşme gibi mi oluşuyor yoksa damar kızarıklıkları gibimi ?
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Okunmamış 18-11-2007, 01:21 PM
QBERT
Standart Cevap: Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

Ya utanınca falan oluşuyor.!
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Okunmamış 18-11-2007, 01:22 PM
kavicater
Standart Cevap: Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

sen untanınca kızarmıyosun sanırım hiç damar kızarıklığı olurmu hiç yüsünde pembepembe oluyo..ayy ne şeker.....:o aynı böle..hehe
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Okunmamış 18-11-2007, 01:23 PM
kavicater
Standart Cevap: Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

Alıntı:
QberT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ya utanınca falan oluşuyor.!:(

CANIM KARDEŞİM SOĞUK SUYLA YIKAYIP NEMLENDİRİCİ KREM SÜRÜOSUN HİÇ BİŞİYİN KALMIYO..OK;)
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Okunmamış 18-11-2007, 01:27 PM
QBERT
Standart Cevap: Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

Alıntı:
Byn.HeXe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
CANIM KARDEŞİM SOĞUK SUYLA YIKAYIP NEMLENDİRİCİ KREM SÜRÜOSUN HİÇ BİŞİYİN KALMIYO..OK

Geçici bir çözüm mü yoksa kalıcı mı?!!
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Okunmamış 18-11-2007, 01:31 PM
kavicater
Standart Cevap: Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

Alıntı:
QberT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Geçici bir çözüm mü yoksa kalıcı mı?!!

HERZAMAN KULLANABİLİRSİN BANA GÜVEN BİLİORUZKİ TAVSİYE EDİYORUZ..O PEMBELEŞME BENDE ÇOK OLUR EN YAKIN LAVOBAYA GİDEREK SOĞUK SUYLA YIKADIKTAN SONRA ÇANTANDAKİ NEMLENDİRİCİ KREMİ KULLANIOSUN HİÇBİŞİYİN KALMIYO...
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Okunmamış 18-11-2007, 02:55 PM
MAVİ KARANLIK
Standart Cevap: Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

Sanırım olay psikolojik bi olay .. İnsan yüzü kalbin aynasıdır derler. yanakta mimiklerin derin zenginliği, kan dolaşımı sürecinin gözle görülebilmesi, sinir uçlarının yakın olması, kısacası temel duyu organlarının bu bölgede toplanmış olması, yüze bakarak vücuttaki tüm gelişmelere ilişkin fikir söylememize olanak sağlar, insan vücudundaki her türlü fiziksel ve psikolojik gelişmeler bilinçaltı aracılığıyla yüzdeki mimiklerin değişmesine neden olur.

Anlayamadıysanız konuyu iyicene açabilirim.


diyer arkadaşımızın (Byn.HeXe) sölediği yöntem ise deri altındaki damarları rahatlatma olayıdır bu tip olaylarda kan basıncı fazlalasacığından dolayı yüzünüze soğuk su teması yapıldığında damarlar rahatlayacak ve bu bölgede kan akışı yavaşlayacaktır
aklımda kalan bi olayı özetliyim o zaman daha iyi anlarsınız :

hani insanlar sıkıldığında bunaldığında bi abdest alın derler sıkıntı ve bunalma olayları tamamen psikolojiktir kan basıncı ile bire bir alakalıdır bu tip durumlar . bunun için bi abdest aldınızmı vücuttaki butün uvuzlarınıza su temas ettiği için damarlardaki basınç azalacak va rahatlayacaksınız ...
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Okunmamış 18-11-2007, 02:57 PM
QBERT
Standart Cevap: Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

Bir ilacı veya tedavi yöntemi yok mu yani!!
Alıntı ile Cevapla
  #11  
Okunmamış 18-11-2007, 03:02 PM
MAVİ KARANLIK
Standart Cevap: Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

malesef yok tamamen psikolojik bi hastalık bunu anca beyninde yenebilirsen düzelir ... tik gibi bişe bazı insanlar hani derlerya yüzlerinin astarı yok bunu gayet iyi gizleyebilirler ama bazı insanlar bunu gizleyemez ...

daha önce de sordum yüzünüzde damarlar falan çıkarsa veya yüz çukuru sol tarafta daha belirginse bunun altında başka hastalıklar yatabilir fakat sizde böle bişe olmadığından dolayı tadavi psikolojiktir ...

unutma !!! insan yüzü kalbinin aynasıdır ...
Alıntı ile Cevapla
  #12  
Okunmamış 26-11-2007, 05:42 PM
derbent
Standart Cevap: Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

utanacak bir durumda olamamak lazımm
Alıntı ile Cevapla
  #13  
Okunmamış 01-12-2007, 09:55 PM
nisannn
Standart Cevap: Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

bu sadece utangaclık çekingenlik yani psikolojik bi durum büyütülecek bişey değil...
Alıntı ile Cevapla
  #14  
Okunmamış 27-03-2008, 10:40 PM
dj_-mixxx
Standart Cevap: Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

ewet aynı sorun bende var cok kötu bırşey hıc bır kızın yanında rahat olamıyorum dırek yuzum kızarıyo utanmasam bıle sankı yanaklarım yanıyo alevvler cıkıyo hayata yalan felan konuşamıyorum hemen bellı oluyo ne yapıcam bılmıyorum
Alıntı ile Cevapla
  #15  
Okunmamış 22-07-2008, 10:31 PM
x_files_
Standart Tedavi Yöndetemi..

emeğine sağlık

Konu MAVİ KARANLIK tarafından (24-07-2008 Saat 05:25 PM ) değiştirilmiştir. Sebep: bir daha link ve fiyat vermeyiniz
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Etiketler
kizariklik, olusan, yuz, yüz kızarması, yüz kızarıklığı

Seçenekler
Stil


Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir?

Yüz Kızarıklığı Nasıl Giderilir? konusu, Sağlık/Soru ve Cevaplar bölümünde tartışılıyor .



Benzer Konular

Konu Kategori
Ben senin önüne nasıl geçerim İslam ve insan
Nasıl olduğumu bilmiyorum... Sevgi Ve AŞK
sabit ince Şiir Köşesi


Gündemden Başlıklar

Konu Kategori
Evden eve nakliyat Liseler & Üniversiteler
Şehir ve Firma Rehberi Tatil ve Oteller
Tatil ve Oteller Seo

Tüm Zamanlar GMT +2 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:00 AM.




Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.3.2
Tynt Script Sponsored by Information Technology Salary
Bütün Hakları Saklıdır 2005-2011 Rehberim.net